torsdag 15 oktober 2015

Killer (Pretty little liars del 6)


Författare: Sara Shepard

Handling:
Rosewood, Pennsylvania, seems picture perfect, but pictures often lie-and so do Rosewood's four prettiest girls. 

Hanna's on a mission to corrupt Rosewood's youth-starting with a very attractive sophomore. Aria's snooping into her boyfriend's past. Spencer is stealing... from her family. And pure little Emily's abstaining from abstinence. -"A"

Omdöme: Jaha, jag läste ju då denna på engelska, eftersom den inte fanns på svenska. Och det sög verkligen. Jag hatar innerligt att läsa på engelska, det går så långsamt eftersom jag inte kan ta in informationen på samma vis som på svenska. Så jag gillade inte boken speciellt mycket på grund utav det. Det mest spännande var att läsa om Spencer, så därför är jag pepp på fortsättningen, att veta vad som kommer hända henne!

Betyg: 5/10

1 kommentar:

  1. Men du gav den ändå ganska högt i betyg fast den sög. ;)

    SvaraRadera