måndag 16 mars 2015

Brinnande livet

A book of short stories
Vilken otur jag har just nu med böcker! Denna var sjukt tråkig och jag har även 2 andra som jag just nu kämpar mig igenom, usch! 



Författare: Alice Munro

Handling: Brinnande livet består av 14 stycken noveller helt enkelt.

Omdöme: Ärligt talat så läste jag inte alla noveller, det finns en gräns för vad en människa orkar :'D
Jag läste 7 noveller, samt den som hette Brinnande livet som fanns i slutet av boken. Om någon känner för att läsa supertråkiga enformiga noveller med trista karaktärer så rekommenderar jag boken, annars föreslår jag att ni hittar något annat att läsa. Tydligen så har Brinnande livet fått massa bra recensioner, vilket är oerhört knäppt i min värld. Jag kanske har svårt för att fastna i så pass korta historier?

Betyg: 1/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar